Alweer 2 weken hier!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken hier!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken hier!!

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

14 Februari 2010 | Curaçao, Willemstad

Heeey,

Jaaaa ik zit hier nou al weer ruim 2 weken!! De tijd vliegt hier enorm snel. Een kleine opsomming wat er deze week allemaal is gebeurd. Maandag ben ik naar zon proefles van salsa geweest en ken ik nu ook de basis stapjes maar ga niet verder ermee. Zo leuk was het nou ook weer niet. Op mn stage hebben we de audit van Arke fly gehad en deze bleek heel mild te zijn. Dus daar zijn we ook voor geslaagd. Als traktatie kregen we dan ook een subway lunch betaald door de baas!!

De dag daarna was hij ook nog eens jarig dus kregen we loempia's!! Redelijk goedkope week qua eten :D. We zijn ook nog naar de kinderoptocht geweest aangezien hier nogal naar carnaval wordt toe geleefd werd dit ook groots aangepakt (zie foto's). Gister waren we weer naar Mambo beach geweest, eerst om even te zonnen/volleyballen en daarna te feesten op de muziek van shermanology! Aangezien het hier stikt van de brabantse mensen moesten we eerst nog even nederlands carnaval vieren in een klein kroegje. Iets wat ik als West-fries natuurlijk niet gewend bent.

Vandaag (zondag) is de "grote mensen" optocht waar ik dan ook nog even mijn gezicht zal laten zien. Van naar het strand gaan komt meestal niet zo heel veel want er zijn nog zoveel andere leuk en niet leuke (boodschappen doen enzo) die ook gedaan moeten worden.

Ik zal eens kijken of ik aan het eind van de middag weer wat foto's kan uploaden zodat jullie ook wat te zien hebben! Groetjes,

Lars

Ps Sorry als het verhaal een btje een rommeltje is, maar ik heb geen zin alles netjes in een verhaal te zetten en typ dus maar wat er in me op komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 17166

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 September 2013

Piloting in Phoenix

29 Januari 2010 - 05 Juli 2010

Stage Curacao

08 Juli 2009 - 29 Juli 2009

USA roadtrip 2009

Landen bezocht: