ff Tussendoor - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu ff Tussendoor - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu

ff Tussendoor

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

05 Februari 2010 | Curaçao, Willemstad

Even in de pauze op mn Stage nog een klein verhaaltje. Deze week hebben we even de ruitenwissers van onze auto gemaakt en ben ik bijgeschreven op de verzekeringspapieren zodat ik ook brokken mag rijden (Sorry mam ). Tijdens de pauze gaan ze meestal naar een restaurantje hier in de buurt of laten ze bezorgen. Het is best goedkoop (10 gulden ofzo) maar af en toe heb ik nog wel gewoon broodjes mee . Op stage is iedereen een btje gestressed wegens een aangekondigde audit. Dit wil zeggen dat iemand van een andere vliegtuigmaatschappij je kantoor komt inspecteren of het naar hun wensen is en dan eventueel een samenwerking willen aangaan. Maandag komt dus iemand van ArkeFly langs om te auditen. In het huis wordt het ook steeds rustiger want er gaan meer mensen naar huis dan erbij komen. De bezetting van mijn huisje is op het moment maar 3 personen van de 6 beschikbare bedden. Van het weekend ga ik maar eens voor het eerst naar het strand. Door de stage heb ik doordeweeks geen tijd om dat soort dingen te doen en vorig weekend was het helaas een btje windachtig en regenachtig wat niet echt in een ideaal strandweer resulteerde. Ik hoop dat jullie de foto's een btje leuk vinden en je kan er ook berichtjes achter laten.

Groetjes Lars

Ps ik heb een curacao's nummer : 59996922792