Nog een paar weken en dan!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu Nog een paar weken en dan!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken en dan!!

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

02 Juni 2010 | Curaçao, Willemstad

Heeey Luitjes, hier dan weer een kleine update whats going on (Wat gebeurt er allemaal, voor degene die niet zo goed zijn in engels ;)) Ik zal proberen ALLES nog te vertellen maar ik ben een gedeelte natuurlijk vergeten..SORRY, maar je word soms zo lui van dit weer . Ik was gebleven dat Koen (de vriend van Ton langskwam) Nou we gingen toen weer een weekendje wakeboarden met een aantal gasten en natuurlijk was ik vooruitgegaan!! Ik stond elke keer toch zeker een paar minuten op dat ding! Totdat er een aantal grote golven aankwamen.....balans behouden is dan vrij lastig.. maar goed dat was weer lachen misschien dat ik het nog een keer doe voordat ik naar huis ga maar ik betwijfel het. Toen was het voor Koen alweer tijd om naar huis te vliegen... dit was nog niet zo makkelijk bleek want de vulkaan was net uitgebarsten waardoor koen wel 4x!!! naar het vliegveld was gereden om in te checken. Koen baalde als een stekker natuurlijk omdat zn vriendin en school op hem wachtte. Maar goed eindelijk is Koen toch nog naar huis gegaan ;).

We kwamen thuis en wat bleek, we hebben nieuwe huisgenootjes!! (Ik noem ze meteen allemaal maar ze waren gekomen gespreid over 2 weken ofzo) Ferdi mn nieuwe huisgenootje! Kan je DONDERS veel mee lachen, hij komt namelijk uit het oosten dus hij heeft zo'n accent wat soms onverstaanbaar kan zijn. Dan zijn er de twee nieuwe meiden, Suus (Ja weer 1) en Steffie. En nog een jongen genaamd Jordy. En wat blijkt Jordy en ik hebben exact dezelfde humor! Voor ons dus lachen, voor onze huisgenoten iets minder want elke flauwe grap zal hoe dan ook nu gemaakt worden!! In het weekend gaan we voornamelijk naar het strand... zoals gewoonlijk dus daar is weinig nieuws over te vertellen. Af en toe een wat verder strandje zoals Playa Kalki en Grote knip maar meestal toch lekker dichtbij huis zoals Mambo Beach en bij uitzondering Zanzibar. Op stage verloopt alles zn gangetje, ik draai lekker mee in het bedrijf en mag met de dagelijkse dingen meehelpen terwijl ik zo af en toe wat aan mn opdracht knutsel. Ik heb de laatste tijd wel aardig wat dingen meegemaakt op stage, ik zal ze even kort allemaal noemen (voor zover ik ze nog weet). :

Een man uit denemarken (genaamd Lars) kwam langs om te kijken naar onze ATR vloot.

2 Mensen uit Amerika kwamen langs om een rontgen foto van het vliegtuig te maken om te kijken of er inwendige scheuren in de romp zaten.

En er kwam een amerikaan langs om een Pre-Audit te doen voor de IOSA. Hij kwam dus ons inspecteren of wij de dingen doen volgens hun regels en standaarden. Als wij daar goedgekeurd voor worden krijgen wij een certificaat waardoor andere luchtvaartmaatschappijen sneller met ons een contract zullen tekenen.

Een corrosieprogamma was in gang gezet. Hierdoor werden alle stoelen en vloerpanelen en dakpanelen uit het vliegtuig gehaald en kon je dus het hele frame zien. Tevens werden een aantal van de roeren eraf gehaald. Dit was voor mij natuurlijk wel erg leuk om te zien(er zijn fotos van).

Dat was het wel betreft mijn stagewerkzaamheden.

En toen kwamen mn ouders langs! Nou dat was knuffelen geblazen ;) Wat hebben we allemaal gedaan vragen jullie je af?! Noou toevallig was het koninginnedag dus we gingen naar Punda om even kraampjes te kijken, wat te drinken te praten. En daarna wat te gaan eten bij de Gouveneur. Toen heb ik me ouders op de bus richting het hotel gezet en ging ik terug naar mn huisgenootjes want er was nog een feestje op een plein in Punda. Doordeweeks had ik nog een dagje vrij genomen om wat dingen te gaan doen met mn ouders. We hadden een mooie blauw autotje (automaat:P) waarmee we overal heenscheurde. We zijn dan ook bijna het hele eiland 2 keer overgeraced. Eerst zijn we ff naar het kruidentuintje geweest, schijnt heel beroemd te zijn in nederland. De tuin was niet heel boeiend maar de barman Ome Cor was wel een erg gezellige man! Na het kruidentuintje bezocht te hebben scheurden we naar het vliegveld om daar de Hato grotten te bezichtigen. Doordat er nogal veel trappen waren bleef Ma in het restaurant zitten. Het was indrukwekkend om te zien hoe het ontstaan is, EN HEET DAT HET ER WAS!!! Nadat we de volledige rondleiding gehad hadden was er nog tijd om naar een strandje heen te rijden. Dat werdt dus strand Daaibooi! onderweg daarnaar toe zagen we nog de wilde flamingo's dus die ook even op de gevoelige plaat vastgelegd. De dag daarna was het alweer tijd voor ze om naar huis te gaan. Dus ik ging samen met koen mn ouders uitzwaaien en tegelijkertijd kleine suus omdat ze een lang weekend naar Paramaribo ging om haar oom en tante te bezoeken.

De laatste tijd waren er natuurlijk weer wat feestjes. Het afscheid van kapster suus en ruudje, het afscheid van Nikita, Lisanne en Suus. En dan ook nog eens de verjaardag van Inge. Allemaal heel leuk maar wel druk druk druk. Pas is er weer een nieuw huisgenootje gekomen in de vorm van een meid genaamd Sandra. Laatst waren er DJ's in de buurt zoals Hed Kandi, Johan Gielen en vorig weekend was Nope is Dope op Curacao. Natuurlijk was ik bij elk weer van de partij ;). Over 2 weken heb ik lekker nog 3 weekjes vakantie en dan kom ik weer die kant op (naar Nederland). En hopelijk kan i kde zon meenemen want ik denk niet dat ik de kou aankan.

Mocht je nog wat willen weten, je kan altijd mailen of bellen.

Mn mailadres hebben jullie waarschijnlijk al maar mn nummer is +59996922792

Ayoo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 17158

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 September 2013

Piloting in Phoenix

29 Januari 2010 - 05 Juli 2010

Stage Curacao

08 Juli 2009 - 29 Juli 2009

USA roadtrip 2009

Landen bezocht: