De eerste paar dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Broek - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

03 Februari 2010 | Curaçao, Willemstad

Nou hier is dan het lang verwachte verhaal van Lars op Curacao. De vlucht ging redelijk soepel, ik had alleen een minder plekje. Ik zat samen met mn reismaatje Marieke tussen de kinderen. Die konden niet stil zitten en ook niet hun mond houden. Eenmaal aangekomen stond mn huisbaas Joop me al op te wachten en konden we naar het studentenhuis rijden. Eenmaal aangekomen bleek het een gezellig boel te zijn met veel vrouwelijk volk en ongeveer 3 jongens. Daarvan is Ton mn kamergenoot. Ik kwam natuurlijk aan op vrijdag dus dr was weer zat te doen. Zaterdag was gregor salto (een bekende DJ) aan de beurt bij het bekende Mambo beach. En zondag ter afsluiting bij Wet en wild een borrel gedaan.

Maandag gingen we met onze (Koen en mijn) Volkswagen Gol(f) naar onze stage op Hato airport. Het is een nogal een mixed bedrijf waardoor er papiaments, nederlands, spaans en engels gepraat. Je kan wel merken dat het een niet al te groot bedrijf is want in de hangaar bevinden zich ongeveer 12 mensen waarvan zon 7 echt op het kantoor werken. Ik mag samen met Remco (mijn stagebegeleider) een planning programma opzetten voor de maintenance onderdelen voor de vloot. Alhoewel de eerste dag nog weinig gedaan omdat het netwerk nogal problemen vertoonde.

Ik zal morgen eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Lars

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 17090

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 September 2013

Piloting in Phoenix

29 Januari 2010 - 05 Juli 2010

Stage Curacao

08 Juli 2009 - 29 Juli 2009

USA roadtrip 2009

Landen bezocht: