Dag 13: LAS VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lars Broek - WaarBenJij.nu Dag 13: LAS VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Dag 13: LAS VEGAS

Door: Jan-Willem

Blijf op de hoogte en volg Lars

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

We verblijven twee dagen (drie nachten) in Las Vegas, mede omdat we de afgelopen dagen een aantal lange ritten hebben gemaakt. Verder valt er natuurlijk voldoende te zien aan de strip, waar het ene hotel nog mooier is dan het andere. Verder doen we ook de 'Fremont Street Experience' aan en vandaag luiden we ons bezoek aan Vegas goed in met een bezoek aan 'The Gun Store', waar we letterlijk eens even lekker gaan 'knallen'.

In deze winkel heb je de keuze uit een groot aantal wapens die je op de schietbaan aan een test kunt onderwerpen. Echt goedkoop is dit allemaal niet, maar zeker een geweldige ervaring voor ons (op dit gebied) 'groene' Nederlanders. Eerst kiezen we alledrie een gaaf wapen uit, rekenen af en pakken vervolgens oorbeschermers en beschermbrillen, waarna we ons onder begeleiding naar de schietbaan begeven. Grappig is dat je kunt kiezen uit een zo'n 15 doelwitten, waaronder een aantal terroristen, bin Laden en ander gespuis.

Lars heeft gekozen voor een M4 Carabine, Niels voor een G-36 en Jan-Willem gaat voor een 'gouwe ouwe' AK-47. Niels mag als eerste zijn wapen testen, maar voordat zijn wapen de tweede kogel eruit perst, blokkeert deze al. En zo gaat het de gehele 'clip' door, waardoor Niels uiteindelijk zo'n vijf minuten bezig is om al zijn 25 kogels af te vuren.