Eerste week - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Lars Broek - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van Lars Broek - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Lars v.d. Broek

Blijf op de hoogte en volg Lars

06 December 2012 | Verenigde Staten, Gilbert

Na het afscheid gingen we snel door de douane en richting de gate. Gelukkig hadden we inflight entertainment gedurende de 9 uur durende vlucht. Daarna moesten we overstappen in Washington DC in een kleiner vliegtuig met geen tv's enz :(. Die vlucht duurde nog eens 5 uur. Kortom, we waren best moe toen we zaterdag avond (plaatselijke tijd) aankwamen. We werden leuk welkom geheten door een paar jongens van de klas voor ons. En toen met het busje naar Serena Shores, ons appartementen complex. Hier werden wij eerst ingedeeld met Jerry en Nima die van een oudere klas zitten. Dit omdat in eerste instantie Jesse ook mee zou komen en er maar 4 personen in 1 huisje kunnen. Maar sinds Jesse niet mee kwam kon ons hele klas (4 jongens 1 meisje) in 1 kamer. Marissa werd gehokt met een meisje van de oudere klas.
Het appartement ziet er verder goed uit en ik deel mijn kamer met Niels. GELUKKIG SNURKT HIJ NIET :D :D.
Verder hebben we wat spullen aangeschaft voor het huis, want je mist toch een aantal dingen zoals handdoeken enzo. Maar goed, boodschappen gedaan etc en toen was het alweer maandag en moesten we naar school.
Maandagochtend werden we door school opgehaald en kregen we een rondleiding door school. De school is niet zo heel groot maar ze zijn aan het uitbreiden. We moesten voor het vliegen vingerafdrukken af laten nemen dus dat hebben we gedaan en we kregen nieuwe boeken mee. Dit duurde zo'n beetje de hele dag en toen mochten we naar huis. Toen even spaghetti gemaakt en gegeten en lekker de jetlag te proberen overslapen. De volgende dagen kregen we nog meer briefings over hoe en wat het vliegtuig werkt en de procedure tot het vliegen. Verder hebben we een lekker verwarmd zwembad wat wel nodig want s'nachts kan het hier wel afkoelen tot 8 graden!
Als we instructeurs toegewezen krijgen kunnen we beginnen met vliegen en tegen die tijd zal ik weer een nieuw verhaaltje plaatsen. Foto's en filmpjes van appartement volgen nog.

Groetjes,

Lars

• 06 December 2012 - 23:40

Els:

Heel veel succes Lars ;)

• 10 December 2012 - 08:52

Anton Brokx:

hoi Lars goede weergave van je ervaringen tot nu toe, geniet ervan en blijf vooral schrijven zodat we weten Lars is in the air.

Groeten Anton en Trudy